skip to Main Content
42 17 96 42

Vaccine til din hjemmeside garanterer topresultater

Få din hjemmeside vaccineret, så du er nr. 1 på Google (foto: Vasiliy Koval/Photoxpress)

Du kan nu få en “vaccine” til din hjemmeside, så du er sikret placering som nummer 1 på Google på de søgeord, som er vigtige for dig.

Du er også sikret, at din hjemmeside altid er opdateret og at du derfor får masser af kunder.

Og at din hjemmeside har en brugervenlighed, som er helt i top og derfor har en sindssyg god konverteringsrate.

Lyder det lidt for godt til at være sandt? Det er det også!

At holde sin hjemmeside i god form kræver hårdt arbejde.  Du skal – blandt andet – sørge for at:

  • Gøre det nemt for dine kunder at købe dine produkter
  • Gøre det klart og tydeligt for kunden, hvilket udbytte kunden får. Hvordan gør produktet kundens liv nemmere og bedre?
  • Gøre det nemt for kunden at finde hjemmesiden ved hjælp af søgeordsoptimering
  • Holde siden levende. En hjemmeside, som senest blev opdateret i 2001 efterlader sjældent et indtryk af en virksomhed, som gør sit ypperste for mig: kunden
  • Være klar til at anvende nye teknikker for at blive kundens foretrukne, som f. eks. webvideo
  • Have styr på om konkurrenterne har noget, som gør dem mere attraktive end dig
  • Og alt det andet

Det kan ingen vaccine give dig. Tænk hvis nogen havde vaccineret fjerpennen…! Hvor havde nettet så været i dag?

Indsatsen skal selvfølgelig stå mål med indtjeningsmulighederne.

Giv din hjemmeside nogle vitaminpiller og kosttilskud, så den får hvad den har brug for at være toptrimmet.

Kender du nogle hjemmesider (udover din egen), som bare er lige i øjet? Så smid en kommentar og fortæl samtidig, hvorfor du synes den er så god. Kom også gerne med gode råd om, hvordan får mest ud af sin hjemmeside.

Giv også www.bjoernjohansen.dk et par ord med på vejen. Den er under konstant udvikling, så hvis du har nogle gode råd, vil jeg være meget taknemmelig for at modtage dine guldkorn.

Hvad kan gøres bedre? hvad kan du godt lide? Skriv også, hvorfor du godt/ikke kan lide det.

PS: Hvornår har du sidst spurgt andre om, hvad de synes om DIN hjemmeside?

Share Button

Bjørn Johansen

Jeg hedder Bjørn Johansen. Jeg har en marketing- og kommunikationsbaggrund, som jeg bruger i mit arbejde. Det er især den digitale markedsføring, som har min interesse.

This Post Has 3 Comments
  1. Jeg har aldrig tænkt på også at spørge om andres mening til min hjemmeside. Det vil jeg da gøre fremover. Tak!
    De bedste tanker Mai

  2. Det er spot on.
    Intet kommer “bare lige” til dig, men er hårdt arbejde. Man skal ville det og være engageret i det for ellers sker der ingenting.
    Og ganske rigtigt som du siger så hold det opdateret for at vise det stadig er relevant materiale.

    Noget der undrede mig ved din side er at der står på din LinkedIn-profil at du laver wordpress, og derfor havde jeg forventet en anden type skabelon og opstilling som muligvis så lidt mere “firma-agtig” ud end din side gør nu.

  3. Hej Laurits,
    Tak for din kommentar angående indlægget. Også tak til din feedback angående min nuværende hjemmeside, som du forventede ville se mere “firma-agtig” ud. Det glæder mig, at du ikke synes, at den ser “corporate” ud. Min hjemmeside er et af de værktøjer, som jeg bruger i min jagt på en stilling som marketingmedarbejder. Skulle situationen ændre sig, vil hjemmesidens udtryk også gøre det. På baggrund af din feedback vil jeg også lige tage et kig på min LinkedIn-profil. Måske der også skal justeres nogle ting der. Med hensyn til at lave WordPress, så er det jo et vidt spektrum.

    Ha’ en god dag.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Send mig en e-mail når nogen følger op på min kommentar. Du kan også få en mail om opdateringer uden at skrive en kommentar.

Back To Top