skip to Main Content
42 17 96 42

Pengeklang, pengeklang…

BA-GUNG! Så sad den der. Lige i panden, som havde et af julemandens rensdyr ramt mig med en af sine klove. DET ER SNART JUL!!! For mange handlende rimer jul på pengeklang. Er du en af dem, der skal have en god juleomsætning?

Gør dine nyhedsbreve klar til julehandlen og få en større bid af kagen (foto_ Renata Osinska/Photoxpress)

Få en større del af julekagen – gør dine nyhedsbreve klar NU

At julen lå lige om hjørnet var ellers ikke lige til at se på vejret til den netop overståede Fredagsjuice, hvor emnet var “Klar til julehandlen”.

Solen bragede ned over os, som havde taget plads på bænkene ved Søerne. 22 grader rimer altså ikke på glögg og juleshopping.

Henrik Theil fra FDIH tegnede og fortalte om, hvordan en stadig større bid af julesalgskagen sker online.

Din del af kagen

Næsten uanset hvilken branche du er inden for, vil I være mange, som jager de samme kunders julegavebudget. Det gælder derfor om at være synlig og attraktiv. Det kan du opnå ved at sende nyhedsbreve til dine kunder (som har givet dig lov), så de kan se, at du har lige det, som de gerne vil pakke ind og forære væk juleaften.

Alternativt kan du håbe på, at de husker, at de købte en sweater hos dig sidste år til jul…

Forbered dine nyhedsbreve og tilbud NU

Hvis du allerede nu ved, hvad du har på hylderne og kender din strategi for at få mest muligt af julehandlen, kan du lige så godt komme i gang med at lave dine nyhedsbreve med gode tilbud. ER du allerede i gang, så thumbs up til dig.

Lav en produktionsplan for dine nyhedsbreve, så du har et overblik over, hvad du vil sende ud hvornår. Hvad skal dine jule-nyhedsbreve bestå af?

  • Nyhedsbrev med dagens juletilbud?
  • Nyhedsbrev med adventstilbud
  • Julekonkurrence
  • Noget helt fjerde

Ved at lave en produktionsplan, producere nyhedsbrevene og gøre dem klar til udsendelse NU, sparer du dig selv og dine kolleger for en masse stress og forvirring i slutningen af november og starten af december. Det er IKKE alt, der bliver bedre af at blive hastet igennem. Så giv dig tid til at finde de rette tilbud, de helt rigtige billeder og hvad du nu ellers skal bruge til at sikre dig masser af pengeklang.

God jul

PS: Så er der jo også efterårsferie og halloween lige om hjørnet. Her kunne du måske også gøre dine kunder opmærksom på dig selv med et nyhedsbrev…

 

Share Button

Bjørn Johansen

Jeg hedder Bjørn Johansen. Jeg har en marketing- og kommunikationsbaggrund, som jeg bruger i mit arbejde. Det er især den digitale markedsføring, som har min interesse.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Send mig en e-mail når nogen følger op på min kommentar. Du kan også få en mail om opdateringer uden at skrive en kommentar.

Back To Top