Søg

Når du har brug for hjælp til din markedsføring,
har du brug for Bjørn Johansen

E-mail marketing

Opnå større salg med e-mail marketing. Behold dine kunder længere. Gør brug af mine erfaringer med e-mail marketing, hvor kun fantasien (og modtagerens consent) sætter grænserne for, hvad der er muligt. Enten på fuld tid eller et antal timer om ugen/måneden.

Vigtigt værktøj i kampen om kundernes penge

Måske bruger du allerede nyhedsbreve i dag. Men får aktiviteten den “kærlighed” og opmærksomhed, som den kan have glæde af? Eller er det blevet en sur pligtopgave, som løses på en halv time en torsdag formiddag, hvor du egentlig heller ville lave noget andet? Eller kom du aldrig i gang?

Kampen om kundernes penge er intensiveret og nogle gange virker det som alles kamp mod alle.

Brug mig til at give din e-mail marketing den opmærksomhed, som løfter udbyttet ved at bruge denne kanal.

Jo før du gør det, jo færre ordrer går du glip af.

E-mail marketing nævnes igen og igen som den marketingkanal, der giver bedst udbytte. Når den bruges.

Relevant, udbytte, nemt

Mit fokus er på, at dine nyhedsbreve er relevante for dine læsere, så de får/føler at få et udbytte af at modtage dine nyhedsbreve. Når relevansen og udbyttet er slået fast, er det nemt at sige ja tak. Ja tak til dine løsninger.

E-mail marketing er kongedisciplinen

Det skyldes, at der så mange ting, der skal gå op i en højere enhed. Deriblandt:

  • Indhentning af permissions (psykologi, lovgivning, teknik)
  • Opsætning af mailingliste (segmentering, struktur)
  • Integration og opsætning af systemer (teknik, tålmodighed, vedholdenhed)
  • Produktion af årshjul for kampagnemails (markedskendskab, fantasi)
  • Overskrift på mailen (psykologi og copywriting)
  • Indhold i mailen (psykologi, copywriting, brugervenlighed, konverteringsoptimering)
  • Udvikling af mailflows (Fantasi, psykologi, konverteringsoptimering, struktur)
  • Opsætning af mailflows (Struktur, segmentering)
  • Test, måling og forbedring (nysgerrighed, analyse)
Derfor er det ikke bare lige noget, som klares på en halv time, mens du egentlig tænker på noget andet. Derfor, lad mig klare det for dig. Du har garanteret 238 andre ting, som også kræver din opmærksomhed. Mindst.

Vær med hele vejen

Brug mig til at være i kontakt med dine kunder  på deres kunderejse. Så du forbliver i deres bevidsthed. Ved at

  • Sende transaktionsmail, når de f.eks. har købt en vare hos dig
  • sende nyhedsbreve når det er jul, Black Friday, Fars dag, Valentines Day, produktnyheder m.m.
  • Automatisere en række af dine mails, så de bliver sendt automatisk, når din kunde har udført en specifik handling (tilmeldt sig nyhedsbrev, været en god kunde, der sammenlagt har købt for X kroner, købt et specifikt produkt o.m.m.) 

Det er DIN kanal

E-mail marketing er din EGEN kanal. Du behøver derfor ikke være nervøs for, at den bliver lukket ned, som det jævnligt sker for nogle virksomheder på en række af de sociale medier.

Heyloyalty, Apsis, Klayvio, MailChimp…

Inden for e-mail marketing er der mange systemer at vælge mellem. På det seneste er det især Heyloyalty, Apsis, Klayvio, som jeg har arbejdet med. Selvom du bruger en anden platform, vil jeg også kunne hjælpe dig, fordi der er meget overlap i mulighederne. 

Det bedste system til udsendelse af e-mails/nyhedsbreve, er det, der bliver brugt.

Tjek mit CV

Læs om mine erfaringer og kompetencer her.

Sagt om mig

Læs, hvad kolleger og chefer har sagt om mig i tidens løb.

FAQ

Få ekstra oplysninger om mig, der ikke fremgår af mit CV

Kontakt mig

Få mere at vide om, hvordan jeg kan hjælpe dig med at skabe resultater med e-mail marketing. Kontakt mig via kontaktformularen herunder på denne eller ring til mig på 42 17 96 42. Så får vi en uforpligtende snak om mulighederne.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

Inden du smutter…

Skriv til mig og få mere at vide om, hvordan jeg kan hjælpe dig.