Få et brugervenligt navn på Facebook

Har du en side på Facebook, som du bruger i din markedsføring? Måske et

overflødigt spørgsmål, for ellers havde du jo nok ikke oprettet den…

Vanity url på Facebook - nemmere at markedsføre (foto: Artsem Martysiuk)
Vanity url på Facebook – nemmere at markedsføre (foto: Artsem Martysiuk)

Når du fortæller om adressen, hvilken type ville du så helst have?

http://www.facebook.com/pages/Toffifee/20192394858

eller

http://www.facebook.com/LegeJunglenKoege

Der er mange virksomheder, som ikke bruger denne mulighed for at gøre navnet på deres facebook-side mere brugervenligt. At det lige er Toffifee, som lægger ryg til det mindre brugervenlige sidenavn er et rent tilfælde.

Skriver du https://www.facebook.com/bjoernjohansen.dk, så finder du mig – Bjørn Johansen. Også uden en masse mærkelige numre bagved.

Hvad finder man dig og dit firma under?

Facebook Vanity URLs

“Vanity URL” er det gode danske ord for dit brugervenlige facebooknavn. Når mere end 25 personer synes godt om din Facebook-side, kan du slippe af med de mange tal bag ved.

Læs mere om dine muligheder på http://www.facebook.com/help/?page=900

Har din virksomhed en facebook-side med mere end 25 “tilhængere”? Hvis ja, skal du så have rettet dit navn?

Hvis du skal, så drop mig lige en kommentar om, hvad din side hed tidligere og hvad den hedder nu. Du kan jo lige så godt slå lidt på tromme for det nye navn.

Skriv et svar