skip to Main Content
42 17 96 42

Brug en RSS-kampagne til at dele dine guldkorn

Hvis du har en blog på din hjemmeside, er det værd at overveje en RSS-kampagne. Så dine læsere får alle de guldkorn, som du leverer – uden at de skal ind på din hjemmeside hver dag for at se, om du har skrevet noget godt.

Ved at lave en RSS-kampagne, sørger du for, at du forbliver frisk i dine læseres (kunders?) hukommelse og at de får de guldkorn, som du har lavet til dem.

Se videoen og find ud af, hvordan du gør.

Jeg har selv en RSS-kampagne. Når du har meldt dig til mit nyhedsbrev (hvilket du kan gøre herunder), får du automatisk indlæg om, hvordan du får mere ud af dine nyhedsbreve. Du får også et analyseværktøj, som kan hjælpe dig med at forbedre din e-mail marketing.

Share Button

Bjørn Johansen

Jeg hedder Bjørn Johansen. Jeg har en marketing- og kommunikationsbaggrund, som jeg bruger i mit arbejde. Det er især den digitale markedsføring, som har min interesse.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Send mig en e-mail når nogen følger op på min kommentar. Du kan også få en mail om opdateringer uden at skrive en kommentar.

Back To Top